Referencje

Satysfakcja i zadowolenie Klientów to najlepszy dowód naszego wieloletniego doświadczenia i wysokiej skuteczności.

Adam Kowalski
Prezes, Lasy Milickie

To bardzo ważna, a zaniedbana zakładka – klienci zwracają na doświadczenie, to bardzo ważne abyśmy byli weryfikowalni.

Adam Malinowski
CEO, Tauron SA

Referencje powinny być powiązane z profilem działalności Kancelarii.

Adam Kowalski
Prezes, Lasy Milickie

Z racji, że obsługujemy też sporo Klientów indywidualnym (nie mających logo) rozważyłbym także krótkie referencje tekstowe czy to w formie listy, czy też slidera.

Adam Malinowski
CEO, DZIADY SA

Zebranie możliwie jak największej ilości referencji od firm – to zawsze ważne.

Z racji, że obsługujemy też sporo Klientów indywidualnym rozważyłbym także krótkie referencje tekstowe w formie listy, czy też slidera.

Adam Kowalski
Prezes, Lasy Milickie SA

Z racji, że obsługujemy też sporo Klientów indywidualnym rozważyłbym także krótkie referencje tekstowe w formie listy, czy też slidera.

Adam Kowalski
Prezes, Lasy Milickie SA

Prowadzimy w szczególności sprawy przeciwko m.in.

Prawo leśne i rolne

NADLEŚNICTWO ANTONIN NADLEŚNICTWO WOŁÓW NADLEŚNICTWO OBORNIKI ŚLĄSKIE
NADLEŚNICTWO ŻMIGRÓD
LASY RYCHTALSKIE
LASY DOLINY BARYCZY
BYLINY-ŚWIERK
ENFOREST S.A.
DREWNOPAK

Prawo gospodarcze

NORMAZET
SOLEI
JAMPO S.C.
PATEAM
G4 MOTORSPORT
PAPAY GARAGE
MOTORLAND KRAKÓW

Prawo cywilne

LET ME OUT
PROPERTY TEAM
CIMMERMAN NIERUCHOMOŚCI
KLINIKA WILGOCI KOMOROWSKI

Inne

APTEKA ARNICA
APTEKA PIASTOWSKA
LUNA PIOTR GRODZKI
(DREWNIANA RÓŻA)

1.

Skuteczność

Podejmowanie zindywidualizowanych działań ukierunkowanych na sukces i realizacje interesu Klienta.

2.

Zaangażowanie

Poświęcenie i oddanie każdej sprawie celem osiągnięcia sukcesu i spełnienia oczekiwań każdego Klienta.

3.

Uczciwość i jasność

Dotrzymywanie zobowiązań i działanie, które mają spełnić oczekiwania klientów. Przedstawianie pełnego zakresu informacji dotyczących danej sprawy, w tym sposobu postępowania, ryzyka oraz kosztów. Jasne zasady wynagrodzenia.

4.

Otwartość i komunikatywność

Dogodne formy i sposobu kontaktu. Posługiwanie się zrozumiałym językiem. Regularny kontakt w sprawie. Tłumaczenie przebiegu sprawy. Dostęp do pism i czynności podejmowanych w sprawie.

5.

Szacunek i zaufanie

Budowanie relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym zrozumieniu, niezbędnych dla zapewnienia Klientom poczucia bezpieczeństwa i pewności w procesie podejmowania decyzji.

6.

Trwała współpraca

Stałe wsparcie prawne z dopasowaniem usług do potrzeb i specyfiki działalności Klienta. Dyspozycyjność i gotowość do kompleksowej pomocy prawnej na każdym etapie aktywności biznesowej lub prywatnej.